Teslimat ve İade Şartları

  • Home

Genel Koşullar

Şifadem Aktar & Kafe olarak müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Satın aldığınız ürünleri, aşağıda belirtilen koşullar doğrultusunda iade edebilir veya siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Sipariş İptali

  • Siparişiniz kargoya verilmeden önce iptal edilmek istenirse, İletişim Sayfamız üzerinden bizimle irtibata geçerek iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Kargoya verilen siparişlerin iptali mümkün değildir.
  • Ödemesi alınmış ve işleme alınmış siparişler, stok durumuna bağlı olarak iptal edilebilir. Ürün stokta yoksa müşteri bilgilendirilerek ödeme iadesi gerçekleştirilir.

İade Koşulları

  • Ürün kullanılmamış, zarar görmemiş ve ambalajı açılmamış olmalıdır.
  • Gıda ürünlerinde (bitkiler, çaylar, baharatlar vb.) hijyen nedeniyle iade kabul edilmemektedir.
  • Yanlış, eksik ya da hasarlı ürün gönderilmesi durumunda, siparişin teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde iade talebi oluşturulmalıdır.
  • İade işlemleri için ürün faturası ve sipariş numarası ibraz edilmelidir.

İade Süreci

  1. İade talebi için İletişim Sayfamız üzerinden bize ulaşın.
  2. İade şartlarına uygun ürünleri anlaşmalı kargo firması ile tarafımıza gönderin.
  3. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 3 iş günü içinde kontrol edilir ve iade süreci başlatılır.
  4. İade onaylandıktan sonra, ödemeniz 5-7 iş günü içinde aynı yöntemle geri ödenir.

Ödemelerin Geri İadesi

  • Havale/EFT ile yapılan ödemeler 5 iş günü içinde müşterinin banka hesabına iade edilir.
  • Kredi kartı ile yapılan ödemeler, 7 iş günü içinde kartınıza iade edilir (Banka prosedürüne bağlı olarak kartınıza yansıması birkaç gün sürebilir).

Ödeme Yöntemleri:

  • Kredi Kartı / Banka Kartı
  • Havale / EFT

Teslimat Süreci:

  • Siparişler 3 iş günü içinde kargoya teslim edilir.
  • Siparişiniz kargoya verildiğinde e-posta veya SMS ile bilgilendirme yapılır.
  • Kargo teslim süresi şehir ve bölgeye göre değişiklik gösterebilir.

Kargo Ücreti ve Takibi:

  • Belli limitler üzerindeki alışverişlerde kargo ücretsizdir. Çeşitli kampanya ve indirim haberleri için sitemizi ve ürün detaylarını inceleyiniz.
  • Kargo firması kaynaklı gecikmelerden Şifadem Aktar & Kafe sorumlu değildir.

Hasarlı / Eksik Ürünler:

  • Siparişinizi teslim alırken paketi kontrol ediniz.
  • Eksik veya hasarlı ürünler için kargo yetkilisine tutanak tutturarak bizimle iletişime geçiniz.

Detaylı bilgi için İletişim Sayfamız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.